خدمات مشتریان
6 سال پیشخدمات مشتریان چینی فلاور آماده هرگونه پاسخگویی در زمینهی پیگیری سفارش، شکایات، درخواست لغو کالا و راهنمایی مشتریان است.
ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی 19 پنجشنبه ۹ الی 17
سفارش من به موقع به دستم نرسیده است. چه کنم؟
شما میتوانید از طریق فرم "پیگیری سفارش" شماره فاکتور خود را ارسال نمائید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
میخواهم سفارش خود را لغو کنم. چه کنم؟
شما میتوانید شماره فاکتور خود را از طریق فرم لغو سفارش وارد کنید یا با تماس تلفنی با واحد خدمات مشتریان سفارش خود را لغو کنید.
در استفاده از سایت نیاز به راهنمایی دارم. چه کنم؟
شما میتوانید با مراجعه به منوی "راهنمای خرید از سایت" اطلاعات کامل را دریافت کنید. در صورتی که مشکل شما حل نشد، میتوانید برای راهنمایی بیشتر در ساعات اداری با کارشناسان ما تماس بگیرید.
از خدمات چینی فلاور شکایت و درخواست رسیدگی دارم. چه کنم؟
شما میتوانید انتقادها و شکایات خود را از طریق فرم "ارسال شکایات" برای ما بفرستید تا کارشناسان ما در اولین فرصت به آن رسیدگی کنند.
برای بهبود خدمات چینی فلاور پیشنهاد دارم. چطور ارسال کنم؟
شما میتوانید از طریق فرم "ارسال پیشنهادات" نظرات ارزشمند خود را برای بهبود مجموعه چینی فلاور ارسال کنید.
برای پیگیری سفارشات خود، می توانید از راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید؛
پشتیبانی: 09142792394 (کلیک کنید)
ایمیل: AlmamShop@gmail.com